Resultater

Hvilke resultater kan jeg forvente??

 

“Brugen af vægtede Powerhoop igennem 6 uger resulterede i mindre talje og hoftemål“. Ændringerne af hudfolds-målingerne tyder på en ændret fordeling af kroppens masse.” -Stuart McGill PhD, and Jordan Andersen BSc, Faculty of Applied Health Sciences, Department of Kinesiology, University of Waterloo, Waterloo, ON. Canada, N2L 5W7

Vores kunder er så begejstrede for deres Powerhoops at de ringer og fortæller os om deres resultater. Ved regelmæssig brug vil du blive overrasket over hvor hurtig du vil kunne mærke en effekt, herunder:

 

  • Vægttab / kalorie forbrænding
  • Reduceret lændesmerter
  • Stærkere kerne muskler
  • Slankere talje, hofter, lår og balder
  • Forbedret koordinering

Tjek dine fremskridt med et målebånd - ikke en vægt! Mavemusklerne du opbygger vejer mere end fedt, så du kan ikke nødvendigvis se så meget på din vægt, som du kan med et målebånd. Klik her for at downloade et to ugers skema til dine resultater.

 

Hvis du er i tvivl om hvordan du måler din krop kan du finde anvisninger her.

 

 

Anbefalinger fra glade Powerhoop brugere:

 

" Efter tre ugers brug i ti minutter gik jeg en kjole str. ned. Nu efter seks måneders Powerhooping har jeg har tabt endnu flere cm og kan nu passe en størrelse 10 , som jeg ikke har været i stand til at gøre siden jeg var midt i trediverne. Den er virkelig nem at bruge , jeg gør det ti minutter dagligt begge veje imens jeg ser eftermiddags TV " -Ros Wilsher , 60 år, UK

 

"Jeg har aldrig været så fit, slankere eller mere tonet som jeg er nu. Mine klasser er fyldte til bristepunktet , og jeg har ventelister for deltagelse. Jeg har haft medlemmer, der har tabt sig meget, fået tonet deres maver, styrket deres core- muskler og reduceret deres rygsmerter. " - Amanda Hindley , Powerhoop instruktør & Trainer , Kent , UK

 

"Powerhoop træning er en ideel måde at opbygge stabilitet omkring ryggen , fordi dine mavemuskler er nødt til konstant at være spændt for at holde hoopen i bevægelse. Jeg kan kun anbefale Powerhoop til træning. Det er et meget effektiv trænings værktøj, der gør motion sjovt " -Mette Ron Christensen, Fysioterapeut, København

 

"Jeg er så tilfreds med min Powerhoop og fortæller det gerne til alle mine venner og kolleger. Mine problemområder er min talje , mave og hofter , og jeg ser en klar forbedring her. Jeg bruger min hoop omkring 10 minutter om dagen og har tabt 10 cm omkring min talje på de seneste to måneder. Dejligt at få komplimenter fra folk som kan se mine resultater. -Anne- Kari Simonsen, 56 år , Kongsberg , Norge

 

" Ud af alle de klasser, jeg underviser i er Powerhoop klasserne dem der giver de bedste resultater. Jeg underviser klasser og kurser for Powerhoop og bruge det i mine Personlige trænings timer. Mine klienter elsker det og er chokerede over de resultater, de har fået af at bruge en Powerhoop regelmæssigt. Alle der er bevidste om træning bør bruge et Powerhoop ". - Kerry Ferguson , Powerhoop instruktør & Trainer